University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ljubičić, A. (2023). Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić, Anđela. "Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić, Anđela. "Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić, A. (2023). 'Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
Ljubičić A. Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293
A. Ljubičić, "Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739293