master's thesis
Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu

Vnučec, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Vnučec, I. (2023). Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269

Vnučec, Ivana. "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269

Vnučec, Ivana. "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269

Vnučec, I. (2023). 'Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269

Vnučec I. Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 June 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269

I. Vnučec, "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269

Please login to the repository to save this object to your list.