University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Matić, R. (2023). Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić, Ružica. "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić, Ružica. "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić, R. (2023). 'Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
Matić R. Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568
R. Matić, "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568