master's thesis
Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda

Matić, Ružica
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Matić, R. (2023). Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568

Matić, Ružica. "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568

Matić, Ružica. "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568

Matić, R. (2023). 'Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568

Matić R. Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568

R. Matić, "Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311568

Please login to the repository to save this object to your list.