prikaz prve stranice dokumenta Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima

Žalac Javor, Maja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Žalac Javor, M. (2023). Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:464777

Žalac Javor, Maja. "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:464777

Žalac Javor, Maja. "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:464777

Žalac Javor, M. (2023). 'Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:464777

Žalac Javor M. Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 May 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:464777

M. Žalac Javor, "Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:464777

Please login to the repository to save this object to your list.