University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Medek, T. (2023). Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:929279
Medek, Tom. "Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:929279
Medek, Tom. "Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:929279
Medek, T. (2023). 'Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:929279
Medek T. Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:929279
T. Medek, "Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:929279