University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Domazet, M. (2023). Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet, Marko. "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet, Marko. "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet, M. (2023). 'Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet M. Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
M. Domazet, "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831