University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Dodić Tomljanović, D. (2024). Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca (Postgraduate specialist thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003599
Dodić Tomljanović, Dorjana. "Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca." Postgraduate specialist thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003599
Dodić Tomljanović, Dorjana. "Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca." Postgraduate specialist thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003599
Dodić Tomljanović, D. (2024). 'Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca', Postgraduate specialist thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003599
Dodić Tomljanović D. Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca [Postgraduate specialist thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003599
D. Dodić Tomljanović, "Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca", Postgraduate specialist thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003599