prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama

Habek, Bruna
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Habek, B. (2024). Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236

Habek, Bruna. "Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236

Habek, Bruna. "Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236

Habek, B. (2024). 'Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236

Habek B. Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236

B. Habek, "Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236

Please login to the repository to save this object to your list.