prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj

Zeba, Gloria
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Zeba, G. (2024). Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba, Gloria. "Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba, Gloria. "Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba, G. (2024). 'Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Zeba G. Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

G. Zeba, "Kvaliteta usluge kao ključan čimbenik u hotelijerskom sektoru u Republici Hrvatskoj", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504572

Please login to the repository to save this object to your list.