University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Mandić, T. (2024). Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256
Mandić, Tena. "Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256
Mandić, Tena. "Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256
Mandić, T. (2024). 'Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256
Mandić T. Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256
T. Mandić, "Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256