University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Salajster, L. (2024). Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster, Lana. "Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster, Lana. "Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster, L. (2024). 'Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster L. Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
L. Salajster, "Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055