master's thesis
Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe

Matijević, Lovro
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Matijević, L. (2024). Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević, Lovro. "Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević, Lovro. "Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević, L. (2024). 'Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Matijević L. Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

L. Matijević, "Percepcija potrošača u generaciji Z o dijeljenju osobnih podataka u marketinške svrhe", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312577

Please login to the repository to save this object to your list.