master's thesis
Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija

Biruš, Anja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Biruš, A. (2024). Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225

Biruš, Anja. "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225

Biruš, Anja. "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225

Biruš, A. (2024). 'Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225

Biruš A. Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225

A. Biruš, "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225

Please login to the repository to save this object to your list.