University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Radović, M. (2024). Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264
Radović, Marina. "Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264
Radović, Marina. "Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264
Radović, M. (2024). 'Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264
Radović M. Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264
M. Radović, "Ponašanje potrošača pri kupnji kozmetičkih proizvoda u višekanalnoj maloprodaji", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:352264