University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Martinko, M. (2024). Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko, Melita. "Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko, Melita. "Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko, M. (2024). 'Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
Martinko M. Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606
M. Martinko, "Kvaliteta korisničkog iskustva prilikom korištenja mobilnih aplikacija pružatelja usluga mobilne telefonije", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900606