master's thesis
Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika

Hapač, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Hapač, L. (2024). Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač, Lucija. "Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač, Lucija. "Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač, L. (2024). 'Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač L. Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

L. Hapač, "Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Please login to the repository to save this object to your list.