University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Šimun, S. (2024). Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, S. (2024). 'Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun S. Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
S. Šimun, "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965