prikaz prve stranice dokumenta Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama

Šimun, Sven
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Šimun, S. (2024). Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun, S. (2024). 'Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun S. Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

S. Šimun, "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Please login to the repository to save this object to your list.