University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Prakljačić, M. (2024). Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić, Matko. "Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić, Matko. "Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić, M. (2024). 'Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić M. Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
M. Prakljačić, "Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280