University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Matić, S. (2024). Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d. (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić, Sara. "Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić, Sara. "Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić, S. (2024). 'Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić S. Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d. [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
S. Matić, "Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391