University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ćaran, F. (2024). Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran, Filipa. "Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran, Filipa. "Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran, F. (2024). 'Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
Ćaran F. Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048
F. Ćaran, "Važnost interpersonalnih vještina menadžera za zadovoljstvo poslom zaposlenika u djelatnosti trgovine na malo", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891048