University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Brtan, A. (2024). Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan, Adriana. "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan, Adriana. "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan, A. (2024). 'Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
Brtan A. Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125
A. Brtan, "Uloga različitih vrsta digitalnog sadržaja luksuznih modnih marki u poticanju angažiranosti potrošača", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:389125