doctoral thesis
Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke

University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Kondić, L. (2024). Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037

Kondić, Lordan. "Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037

Kondić, Lordan. "Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037

Kondić, L. (2024). 'Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037

Kondić L. Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037

L. Kondić, "Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037

Please login to the repository to save this object to your list.