University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Kondić, L. (2024). Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037
Kondić, Lordan. "Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037
Kondić, Lordan. "Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037
Kondić, L. (2024). 'Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037
Kondić L. Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037
L. Kondić, "Utjecaj angažmana potrošača sa sadržajem vezanim uz marku na društvenim medijima na tržišnu vrijednost marke", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:092037