prikaz prve stranice dokumenta Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti

Dorotić, Tomislav
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Dorotić, T. (2015). Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić, Tomislav. "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić, T. (2015). 'Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Dorotić T. Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

T. Dorotić, "Strategija nagrađivanja kao potencijalni izvor konkurentske prednosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:145244

Please login to the repository to save this object to your list.