University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Vrbanac, D. (2015). Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac, Diana. "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac, Diana. "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac, D. (2015). 'Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac D. Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
D. Vrbanac, "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523