prikaz prve stranice dokumenta Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma

Primorac, Gabrijela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Primorac, G. (2015). Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, Gabrijela. "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac, G. (2015). 'Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Primorac G. Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2022 June 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

G. Primorac, "Marka Međugorja kao destinacije vjerskog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:814886

Please login to the repository to save this object to your list.