University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Zečić, I. (2016). Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić, Ivan. "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić, I. (2016). 'Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
Zečić I. Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107
I. Zečić, "Utjecaj emocionalne inteligencije poslužitelja na lojalnost primatelja usluge", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:568107