University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kujundžić, A. S. (2015). Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221
Kujundžić, Audrey Sanja. "Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221
Kujundžić, Audrey Sanja. "Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221
Kujundžić, A. S. (2015). 'Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221
Kujundžić AS. Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221
A. S. Kujundžić, "Ponašanje potrošača pri kupnji prirodnih kozmetuičkih proizvoda u specijaliziranim prodavaonicama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:052221