University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Anđal, Ž. (2015). Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal, Ž. (2015). 'Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal Ž. Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Ž. Anđal, "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715