University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Vašarević, I. (2016). Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008
Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008
Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008
Vašarević, I. (2016). 'Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008
Vašarević I. Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008
I. Vašarević, "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008