University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Stanojević, S. (2015). Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:732326
Stanojević, Sabina. "Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:732326
Stanojević, Sabina. "Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:732326
Stanojević, S. (2015). 'Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:732326
Stanojević S. Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:732326
S. Stanojević, "Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:732326