prikaz prve stranice dokumenta Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača

Petković, Antonija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Petković, A. (2015). Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković, Antonija. "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković, Antonija. "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković, A. (2015). 'Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković A. Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2021 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

A. Petković, "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Islandora Bookmark - Please login to use this feature