University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Miličević, P. (2016). Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević, Patricija. "Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević, Patricija. "Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević, P. (2016). 'Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević P. Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
P. Miličević, "Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792