University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Brežnjak, D. (2016). Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104
Brežnjak, Dina. "Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104
Brežnjak, Dina. "Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104
Brežnjak, D. (2016). 'Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104
Brežnjak D. Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104
D. Brežnjak, "Navike korištenja društvenih mreža sa aspekta poslovnog komuniciranja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874104