University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Sabljak, D. (2016). Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak, D. (2016). 'Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak D. Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
D. Sabljak, "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478