prikaz prve stranice dokumenta Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda

Gašpar, Andreja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Gašpar, A. (2016). Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, A. (2016). 'Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar A. Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

A. Gašpar, "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Please login to the repository to save this object to your list.