University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Gašpar, A. (2016). Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar, A. (2016). 'Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar A. Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
A. Gašpar, "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044