University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ivančić, I. (2019). Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić, Iva. "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić, Iva. "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić, I. (2019). 'Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
Ivančić I. Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558
I. Ivančić, "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096558