professional thesis
Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije

Cvitanović, Petra Leonora
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Cvitanović, P. L. (2019). Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, P. L. (2019). 'Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović PL. Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

P. L. Cvitanović, "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Please login to the repository to save this object to your list.