University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Bijelić, M. (2019). Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668
Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668
Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668
Bijelić, M. (2019). 'Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668
Bijelić M. Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668
M. Bijelić, "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668