prikaz prve stranice dokumenta Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske
No public access
master's thesis
Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske

Bijelić, Marko
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bijelić, M. (2019). Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, M. (2019). 'Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić M. Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

M. Bijelić, "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Please login to the repository to save this object to your list.