University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Blažević, Z. (2016). Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865
Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865
Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865
Blažević, Z. (2016). 'Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865
Blažević Z. Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865
Z. Blažević, "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865