prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi

University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Blažević, Z. (2016). Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Z. (2016). 'Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević Z. Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Z. Blažević, "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Please login to the repository to save this object to your list.