University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Primorac, I. (2015). Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac, Ivan. "Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac, Ivan. "Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac, I. (2015). 'Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac I. Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
I. Primorac, "Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788