University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Gustec, S. (2019). Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456536
Gustec, Silvija. "Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456536
Gustec, Silvija. "Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456536
Gustec, S. (2019). 'Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456536
Gustec S. Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456536
S. Gustec, "Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456536