University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Brletić, L. (2019). UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU S OSVRTOM NA NJIHOVO ZADOVOLJSTVO MOGUĆNOŠĆU ŠOPINGIRANJA (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106838
Brletić, Lucija. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU S OSVRTOM NA NJIHOVO ZADOVOLJSTVO MOGUĆNOŠĆU ŠOPINGIRANJA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106838
Brletić, Lucija. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU S OSVRTOM NA NJIHOVO ZADOVOLJSTVO MOGUĆNOŠĆU ŠOPINGIRANJA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106838
Brletić, L. (2019). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU S OSVRTOM NA NJIHOVO ZADOVOLJSTVO MOGUĆNOŠĆU ŠOPINGIRANJA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106838
Brletić L. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU S OSVRTOM NA NJIHOVO ZADOVOLJSTVO MOGUĆNOŠĆU ŠOPINGIRANJA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106838
L. Brletić, "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU S OSVRTOM NA NJIHOVO ZADOVOLJSTVO MOGUĆNOŠĆU ŠOPINGIRANJA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106838