University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Marinić, T. (2019). Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić, Tena. "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić, Tena. "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić, T. (2019). 'Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić T. Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
T. Marinić, "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747