University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Hećimović, A. (2019). Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović, A. (2019). 'Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović A. Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
A. Hećimović, "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865