University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Džolan, L. (2019). Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan, L. (2019). 'Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
Džolan L. Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891
L. Džolan, "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891