prikaz prve stranice dokumenta Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske

Džolan, Lorena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Džolan, L. (2019). Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan, L. (2019). 'Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan L. Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2022 June 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

L. Džolan, "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Please login to the repository to save this object to your list.