University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Horvat, K. (2019). Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:785762
Horvat, Kristina. "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:785762
Horvat, Kristina. "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:785762
Horvat, K. (2019). 'Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:785762
Horvat K. Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:785762
K. Horvat, "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:785762