prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva
No public access
master's thesis
Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva

Krajcarek, Karla
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Managerial Economics

Cite this document

Krajcarek, K. (2019). Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, K. (2019). 'Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek K. Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2022 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

K. Krajcarek, "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Please login to the repository to save this object to your list.