University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Managerial Economics
Cite this document
Krajcarek, K. (2019). Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek, K. (2019). 'Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
Krajcarek K. Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2022 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765
K. Krajcarek, "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765