master's thesis
Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama

Lončar, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Lončar, L. (2019). Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar, Lucija. "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar, Lucija. "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar, L. (2019). 'Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar L. Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

L. Lončar, "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Please login to the repository to save this object to your list.