University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Jelić, M. (2019). DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić, Matej. "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić, Matej. "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić, M. (2019). 'DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić M. DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
M. Jelić, "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739