University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Ferek, V. (2020). Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek, Valentino. "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek, V. (2020). 'Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
Ferek V. Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837
V. Ferek, "Važnost društveno odgovornog poslovanja kao čimbenika u kupovnom ponašanju potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319837